Kluven

God afton finingar! (ifall det är någon som läser)
Jag är nyss hemkommen från dagvården. Idag stod ingenting alls på schemat, surt. Det är så himla tråkigt när man inte har ett dugg att göra på hela dagen, har mest legat i soffan och läst bloggar hehe.
Asså funderar helt ärligt på att hoppa av behandlingen.. vet att det låter som om jag ger upp men jag känner absolut inte alls så. Snarare tvärtom. Jag kan det här nu, har ändå varit i behandling i ca 13 veckor. Det känns som att jag är redo för att lämna vården och klara mig själv, jag menar jag kämpar ju och utmanar ständigt även när jag är hemma. Samtidigt har man ju hört så många, inkluderat mig själv tidigare, som har hoppat av behandlingen för tidigt och sen behövt göra om resan. Men den här gången känner jag mig starkare än på länge, jag ser inte alls någon anledning som skulle få mig att fuska.
ÅÅÅ är så kluven till detta, hur vet man när man är redo? Behöver era råd nu, så kommentera kommentera!!
PUSS
Bjuder på min nya underbara tröja så länge, visst är den fin?


Kommentarer
camilla

Grymt snygg tröja:D'



Hoppas dufår en bra kväll:) vad brukar ni görapå dagvården?

angående att hoppa av är de ju upp till dig men jag tycker du ska fortsätta ett tag till så du verkligen känner dig helt redo. attdu själv tvekar är ju kanske ett tecken på attett tag till är bra? du har kommit otroligt långt och är superduktig men vill inte riskera att du faller tillbaka liksom<3



Men visst är de galet hurskev kroppsuppfattning man får?:O



Åå tack du gör mig så glad :D jag har ju gått och går på samtal ibland men de har nog inte hjälpt mig så mkt:P jag tror de handlade om att jag kom till en punktdåjag kände attjag inte orkade ha de så längre. Sen har min familj vart sånt otroligt stöd och aa du jag vet inte. har så mkt som motiverar vill jobba, gå i skolan, få träna normalt osv:) de finns ju så mkt mer än kropp o mat eller hur? vad motiverar dig?:D



Du är superduktig och fantastisk, måånga kramar<3

2012-04-11 @ 19:22:02
URL: http://resanupp.devote.se
Saga

Om du är kluven, så vad förlorar du på att stanna kvar i behandling, få en bra utslussning och aldrig mer återvända? Det är ju skitjobbigt, jag vet, been there done that way too many times, men just därför kan jag också säga det här. Jag skulle ge mycket för att ha gjort det ordentligt för många många år sen. Du förlorar ju ingenting på att fortsätta ta emot hjälpen.



SV: nomnom...Nej jag fick nog ett påskägg, men det bestod av läkerol. Fegis big time. Men jag stal visst några chokladägg av mina mer unnade syskon...Heh. Feel like a soldier, look like a theif;)

KÄRLEK!!

2012-04-11 @ 19:27:40
URL: http://skavsnigels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0