Kommentarsvar

Fick en kommentar jag tänkte svara på, så kul när ni kommenterar!

Ronja
om Gott:
Hej! Har en liten fråga angående flingorna,hur mycket tar du utav dem till frukost? Samt hur ser resten av din frukost ut? Tacksam för svar:)
IP: 90.231.234.47

Svar: Jag försöker vänja mig bort med att mäta upp hur mycket flingor samt fil jag ska ha, har alltid varit ganska besatt av att mäta för att det ska bli exakt, inte bra.. så just nu tar jag lite på måfå. Men det blir väll ca 1,5 dl.
Min frukost är enligt Capios ordination och består av fil med flingor + frukt/bär, en mjuk macka med pålägg samt ett glas juise. Och om jag väljer hårdbröd brukar jag ta 2 stycken. En helt perfekt frukost enligt mig. Skulle säkert kunna äta mer men eftersom jag dricker näringsdrycker efter så blir det lagom med den frukost jag har.
Tack för frågan! Är det någon som undrar något får den gärna kommentera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0