Långtråkigt

Hallå alla glada!
Sitter på mammis jobb och underhåller mig med hennes dator. Vi har just varit ute och ätit lunch och nu stack hon iväg på ett möte, tåkigt att vara ensam, ska tydligen ta 2 timmar också.. Ja ja, får väll underhålla mig med datorn och film eller något.
Fick reda på att jag inte har någom lektion förräns klockan tre imorgon. Så himla jobbigt, vad ska jag då göra? Jag brukade tycka att det var jätteskönt att bara vara hemma för sig själv och strosa runt men just nu mår jag inte bra av det. Det är bara ångestframkallande och jobbigt och jag blir rastlös. Så jag får väll ta och hitta på något imorn med. Någon som har ett förslag?
Ja ja inte mycket som händer så jag får tacka för mig.
Puss och hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0