lycka

Hallå alla glada!
Ja lycklighetskänslan sitter i än, önskar jag fick känna såhär varje dag! Så himla underbart och bara gå runt och känna sig allmänt glad och som att livet leker. Nu gäller det bara att hålla i och kämpa vidare så att jag kan få allt som jag vill och fortsätta leva. Jag vet att om jag släpper lite så tas allt ifrån mig och det vägrar jag. Denna gång ska det fan funka. Längtar så tills den dag kommer då jag slipper tänka så mycket och bara kan leva. Slipper tänka på vad när och hur jag ska äta eller liknande. Längtar så till att börja med dansen igen och allt som inte funkar nu. Men jag vet att den dag kommer, det är inte långt kvar nu!
Inte har det hänt något speciellt idag så vet inte exakt varför jag känner mig så fri och lycklig. Men kanske är det just det, att det bara flyter på. Nu när maten funkar har jag inte så mycket bekymmer och kan ibland fokusera på annat som gör mig glad. Åt en supergod ceasarsallad med mamma till lunch och sen begav jag mig till skolan för lektioner fram till halv fem, inte särskilt jobbig dag.
Ikväll tänkte jag börja med lite skolarbete, var länge sen nu.
Love Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0