Matkoma

Oj oj oj vilken matkoma jag har hamnat i. Gästerna har (äntligen) gått efter vår stora brunch som bjöds på här hemma. Nu mår min mage inte bra men oj så gott det var. Det bjöds på allt från scones och marmelader till ägg och bacon och allt där emellan. Själv stod jag för de amerikanska pannkakorna som faktiskt blev väldigt lyckade.
Jag hade bestämt mig för att bara äta och inte tänka så mycket på hur mycket det blev och det gjorde jag verkligen. Visst får man alltid lite småångest när det är så mycket och man äter lite av varje men det är inget jag tänker bry mig om nu för det var gott, så det så. Min syster hade gjort söta cupcakes till efterrätt som var urgoda! Helt sjukt vad mycket man har ätit men det hindrar inte nästa mål från att intas. Så är det när man är sjuk och måste upp lite mer i vikt, inget kompenserande.
Här kommer en bildbomb från brunchen idag:
Titta och njuuuuut! PUSS


Kommentarer
josefine sandh

du är så otroligt söt och stark :)

2012-04-22 @ 21:32:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0