Mitt beslut

Kära läsare!
Jag har nu bestämt mig, med stöd från mina föräldrar, att hoppa av (eller hoppa av låter så drastiskt, mer avsluta) behandlingen på Capio. Jag känner mig säker vid mitt beslut och kommer kämpa arslet av mig för att det här ska funka nu! Bara jag ger efter i en enda sak som ätstörningen säger så kommer det inte att funka, jag måste fullfölja precis ALLT som om jag vore i en behandling. Jag och mina föräldrar har gjort en deal som innebär att så fort det känns jobbigt eller jag minskar på någonting så måste jag ringa dem på en gång och sen får vi se hur vi kan kompensera det bortgångna. Det känns som en bra och ärlig deal tycker jag, inget smugglande och oärlighet. Eller vad tycker ni?
Nu ska jag lämna datorn för att äta födelsedagsmiddag med min familj, det ryktas om att det blir lax, mums!
Vi höres senare PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0