När jag blir frisk...

Listan på saker jag vill göra som frisk kan göras oändligt lång. Men här kommer en liten del:
1. Gå ut och dansa och komma hem sent på natten
2. Sova ut länge en söndagsmorgon och inte gå upp för än sent på dagen, äta brunch och bara mysa
3. Jogga i skogen med pappa
4. Ha picknick på en äng
5. Åka till stan och handla en massa (frisk)kläder
6. Åka till Mora och ta körkort
7. Åka ner till Värmland och hälsa på fina Ellen
8. Äta en stor glass i Kungsträdgården
9. Hoppas studsmatta med vattenspridaren under
10. Vara utomhus sent en sommarnatt



Kommentarer
Rebecca

Pax för att vara med och bocka av allt på den där listan!! <3

2012-04-17 @ 15:01:41
URL: http://ifyoureabird.blogg.se/
Ellen

Längtar tills du kommer till mig, min fina vän! <3

2012-04-17 @ 17:33:22
URL: http://www.ellenguztavsson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0