Näringsdryck

God morgon!
Har ni sovit gott? Det har jag, kom knappt upp imorse när mamma väckte mig. Längtar tills jag an sova länge på helgerna och inte behöver gå upp för att få in alla dagens måltider. Men det kommer. Just nu behöver jag vakna tidigare, det är det viktigaste just nu.
Sitter i alla fall och dricker näringsdryckerna nu, seriöst världens bästa uppfinning. Haha nu låter jag allt som en dålig anorektiker men faktum är att jag har börjat gilla dem mer och mer nu när jag ser hur mycket de hjälper mig. Jag kom ihåg hur rädd jag var första gångerna jag skulle dricka näringsdryck, och jag kan inte säga att det går helt smärtfritt idag men det är så mycket lättare nu. Jag tänker så att det är näringsdryckerna jag går upp i vikt av och sen när jag nått min målvikt kan jag ta bort dem och hålla vikten förhoppningsvis. På så sätt blir man inte lika rädd för maten, för den får en inte att gå upp vikt utan det är det där extra som näringsdryckerna ger, bra va?
Dessutom ger det så bra näring, inte alls något skit i dem. Så om ni tänker att ni inte vill dricka dem utan vill gå upp i vikt utav mat så ber jag er att tänka om. Det blir så mycket lättare att dricka näringsdryck sm något extra och sen kan man ju självklart äta en massa annat gott också.
Jaja det jag vill ha sagt är i alla fall att jag tycker att näringsdryckerna är riktigt bra och om du inte testat, våga! De gör dig bara gott.
Puss på dig näringsdrycken!


Kommentarer
Cecilia

Har du provat att frysa in dina ND´s? :) Blir faktiskt riktigt gott :) Frös alltid in mina ND´s med chokladsmak och åt dom ibland tillsammans med varma hallon. Och den med kaffesmak värmde jag i micron och drack som kaffe. Tips bara! :)

2012-04-21 @ 12:03:22
URL: http://vagenupp.blogg.se/
camilla

jag håller med dig näringsdryckerna är kanonbra som hjälp på traven för viktuppgång:) hur många tar du om ddagen?



hoppas du får en världsbästkväll:D

kraam

2012-04-21 @ 21:20:44
URL: http://resanupp.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0