Positivt

God mörron!
Igår var en jättelyckad kväll faktiskt, över all förväntan. Jag och bestis klädde ut oss till spice girls och våfflade hela håret, såg så grymma ut! Vi stannade inte så länge, men det räckte och vi gick när det var som roligast, som man ska. Känner mig så lycklig, äntligen börjar man komma tillbaka till livet. Kunde bara mingla runt utan att behöva tänka på hur jag ser ut eller hur hungrig jag är och sådana saker, fattar ni hur skönt det är! Det är verkligen ett tips om du ska gå på fest, ät ordentligt innan och skit i hur du ser ut, ingen bryr sig och du får så jävla mycket roligare!!
Pappa kom och hämta mig vid halv ett och jag kände mig precis nöjd. Nästa gång får det bli längre men det var en bra början och vad jag orkade med vid det här laget.
Idag mår man som man förtjänar, haha. Nä men lite trött och ont i huvudet bara. Ska snart bege mig till skolan, så underbart. Ska vara hos skolsyster halv 10 och ta näringsdryckerna och sen börjar jag vid 10. Hoppas att det kommer gå bra idag, vill så himla gärna att det ska funka!
Ha en superduper bra dag, för det ska jag ha! PUSS
Jag och bestie igår som spice girls


Kommentarer
Josefine

Du kommer klara det!

Är så glad för din skull att du hade roligt, du förtjänar det verkligen<3

2012-04-20 @ 10:48:54
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0