Restaurangbesök på en lördag

Halluuuu!!
Är hemkommen från stan. Vi har haft en jättemysig kväll med ybergod mat. Vi åt på en asiatinspirerad restaurang. Varmrätten bestod av tre små rätter, jag valde pilgrimsmusslor, tofu med cocktailtomater och sist små svamttumplings. Till efterrätt beställde jag det JAG gillar mest: chokladfoundant med glass. Trots detta var jag ändå lite småhungrig när jag kom hem (så konstigt, ibland verkar magen inte ha något stopp) och då har jag äntligen lärt mig att man ska lyssna på kroppen och därför det fick bli det vanliga kvällsmålet också. Ångesten finns men nu kommer jag i varje fall sova gott!
Gonatt sötisar!
God efterrätt, åå dör lite i munnen


Kommentarer
linnea

SÅ RÄTT! Gör samma nu, lite choklad framför bion hindrar mig inte från att behöva mitt vanliga kvällsmål! Lyssna på krppen, det är det man ska! Dock undrar jag när den där smyghungern ska släppa - när man som alla andra ska kunna känna sig lagom belåtna och sovredo trots det var timmar sedan man åt..



Hur ser ditt matschema ut nu? Kommit fram till förslag på fortsatt beh? Du funderar inte på SCÄ och Idun? Tips om inte annat. :) Du kanske förresten frågade mig om Idun i ett tidgare inlägg? Ber isf så hemskt mkt om ursäkt om jag inte svarat - ska göra det inom kort! Kramar!: )

2012-04-14 @ 23:25:25
URL: http://linneahs.wordpress.com
camilla

vad underbart och helt rätt att äta kvällsmat eftersom du var hungrig och man ska lyssna på kroppen. Du visar verkligen styrka och jag är heelt övertygad om att du kommer fixa detta :)



Vad ska du hitta på idag?

kramis

2012-04-15 @ 08:21:46
URL: http://resanupp.devote.se
isa

vilket friskhetstecken! det är ju kroppen vi ska lära oss lyssna på.. den säger faktiskt rätt kloka saker :)



svar: jadu, det ähr med bakslag är inte kul.. har själv haft några, min resa har varit väldigt upp & ner men jag tror det viktigaste är att inte bli rädd och ge upp utan se svackorna som något som ger ny kraft; nu jävlar ska jag tillbaks på banan! använd ditt jävlaranamma åt rätt håll!



kram

2012-04-15 @ 08:54:14
URL: http://cookiedough.blogaholic.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0