Tipp topp

God morgon alla fina människor där ute!
Idag är jag på topphumör. Kan vara så vissa dagar på senaste tid att jag vaknar och känner lycka i hela kroppen, så som jag inte känt på hur länge som helst. Trodde aldrig jag skulle få känna den där lycklighetskänslan igen men nu har den kommit tillbaka. Kan inte påstå att den kommer särskilt ofta men att jag får känna så ibland är ett jättestort framsteg för mig. Hoppas det håller i sig hela dagen!
Denna förmiddag spenderas hemma, helt själv. Alltså jag tror inte ni förstår hur stort det är för mig. Att kunna vara hemma utan att känna ångest, utan att fuska och utan att tvångsmotionera. Jag blir så himla glad att jag bara kan vara utan några som helst problem.
Vid halv tolv ska jag möta upp mammi i stan för lunch och sedan beger jag mig direkt till skolan för två lektioner och slutar inte förrens halv fem, så mellanmålet är nerpackat i väskan. Blir en utmaning att äta det på lektionstid men det ska nog gå bra, eller det SKA gå bra. Någon som har några tips på mellanmål som är lätta att ta med sig? Idag blir det en drickyoghurt samt en banan men vill ju kunna variera mig lite.
Nu ska jag sörpla i mig mina näringsdrycker och sedan bege mig in till stan. Ha en fin dag!
PUSS
Myser lite med katten


Kommentarer
Cecilia

Något som är smidigt att ta med sig är en burk keso/kvarg. :) Du kan tex blanda i lite nötter och frukt i så har du ett gott och mättande mellanmål :)

2012-04-25 @ 17:53:15
URL: http://vagenupp.blogg.se/
Anonym

kesomellanmål (finns färdigt att köpa från arla)

Risifrutti, torkad frukt och nöt-blanding, fruktsmoothies...

2012-04-25 @ 18:04:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0