vägning

God morgon fina människor!
Har just druckit mina näringsdrycker och sitter och kollar på Wermland forever, haha ganska kul pogram.
Musikalen igår var jättebra, längtar så till nästa år då jag kan vara med och sätta upp en musikal!
Idag ska jag till sjukhuset och väga mig. Domdomdomdooom.. Måtte det ha gått uppåt. Jag vill så gärna visa att jag klarar det utan behandling. Jag måste ha klarat det. Jag menar, jag har ju ätit som jag ska och lite mer men sen rör man ju sig mer när man är i skolan. Är sjukt nervös men denna gång för att jag verkligen vill att vågen ska visa mer och inte tvärtom. Jag får ju inte se min vikt men de kommer antagligen säga om det går som det ska. Annars får jag ta och lägga till mer på matschemat (antagligen mer näringsdrycker) och det vet jag inte om jag skulle få in. Åå håll alla tummar nu åt mig!!
Vi hörs när jag kommer hem PUSS


Kommentarer
Josefine

Håller tummarna!<3



Ja det är nog bara en dum tanke som du ska slå bort!

Jag mår inte alls bra. Vet inte vad det är, känner mig fetare än vanligt och tankarna på att gå ner i vikt tar nästan överhand. Det är så mycket jobbigare att äta än vanligt.. Vet inte vad som har hänt.

Kramar

2012-04-28 @ 14:25:01
URL: http://Http://svartangel.devote.se
linnea

LYCKA till finis!

2012-04-28 @ 15:08:25
URL: http://linneahs.wordpress.com
Anonym

Hur många näringsdrycker dricker du nu? Kram

2012-04-29 @ 11:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0