Work

Morrn morrn!
Idag fyller min fina bror år. Vi har just firat honom honom med paket och frukost på sängen. En jättegod kladdkaka såhär på morgonen, tycker nästan det är godast på morgonen, är jag konstig? haha.
Nåväl, idag står inga lektioner på schemat så jag ska följa med till mammas jobb. Klarar inte av att vara ensam just nu, är för mycket ångest som spökar då. Vet att jag egentligen behöver öva på att vara ensam och äta ensam och allt det där men det får komma längre fram. Just nu vill jag omge mig av folk som får mig att kämpa och må bra. Jag har inte tid för ångest just nu. Ska i alla fall bli mysigt att följa med mammi till jobbet, känns som när man var liten. Sitta med när hon jobbar och plugga lite samtidigt och sen tänkte vi ta en lunch på stan. Ska nog ta med mig datan så jag kan blogga också!
Ha en fin dag!


Kommentarer
Anonym

va duktig du är! :) söt som tusan med! hoppas du får en fiin dag, kram

2012-04-23 @ 08:37:46
URL: http://bestigaberg.blogg.se/
Ronja

Hej igen!

Tusen tack för ditt svar:) Undrar även vad det är för bröd du äter till frukost samt vad capios ordinationer gäller angående pasta,ris,bulgur,couscous.TACK på förhand:)

2012-04-23 @ 09:22:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0