Butterfly, fly away

Hemma igen!

Sitter och äter ett sent mellis nu. Har hängt med O hela dagen, gått runt på stan och solat lite, trevligt!
Men nu är det att packa och fixa som gäller för inatt klockan 4 kommer Rebecca och hämtar upp mig för att bege oss till Arlanda. Kommer bli svårt att ta sig upp då kan jag gissa men längtar ändå så jag spricker.

Nu har jag lite saker att ordna bl.a.
1. Packa handbagaget
2. Åka och köpa åksjuketabletter
3. Måla naglarna, raka benen och andra livsviktiga saker
4. Duscha
5. Lägga fram allt så att jag bara kan vakna och åka iväg inatt

Nu ska jag äta upp detta goda innan jag tar tag i allt! (började äta innan jag kom på att jag ville fota, haha)
Är i alla fall kvarg+fil+hallon+mandlar+honung



Kommentarer
Maja

HA DET JÄTTEBRA NU! =D

2012-08-14 @ 15:55:11
URL: http://cuilenya.blogg.se
L

ha en jättetrevlig o skoj resa :)

2012-08-15 @ 08:08:43
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0