Eat diamonds for breakfast and shine all day

Morning Sunshines!
 
Ingen sömn i natt heller vilket är mycket jobbigt. Orkar inte att det ska vara såhär nu igen. Men men jag lever i all fall och nu sitter jag i soffan och har just fått i mig en god frukost, som jag saknat min gamla vanliga mat, just frukosten speciellt är som bäst hemma. 
Dagens standardfrulle bestående av smoothie gjord på 2 persikor, ett äpple, en näve hallon, 2 skedar kesella och 1 ägg. Samt 2 knäcken med smör och ost/ smör och kokt ägg.

Smoothien blev sjukligt god och fullproppad med massa goda nyttigheter. Ska börja göra smoothie oftare tror jag bestämt. 
 
Idag väntar ingen vidare lång skoldag. Börjar vid halv 2 med enbart en lektion. Skulle egentligen ha möte med SYV idag men hon ringde just och avbokade, lite synd eftersom jag har massa frågor till henne angående höstterminen, hur den ska se ut för mig. Men bestämde träff imorgon istället så det löste sig.
 
Ska ta bilen till skolan idag för när jag slutar ska jag åka direkt till Sollentuna och Capio för samtal med min psykolog. Är meganervös över vad vågen kommer visa efter veckan i Grekland. När ska jag sluta bry mig om det? Är så jobbigt att gå och vara nervös inför varje samtal på grund av just det.
 
Nu ska jag ta tag i dagen! 
LOVE


Kommentarer
Maja

Åh, har faktiskt aldrig smakat på smoothie... Dock ser det verkligen GUDOMLIGT gott ut!
JAg måste också träffa SYV, dock för att fråga om olika högskoleutbildningar osv, är så orolig för min lilla framtid...
Lycka till hos psykologen! <3
Sv: Ja, det låter verkligen sjukt skönt! Haha, ja vi går ju ut samtidigt! Det bästa vore ju om vi gick ut samma dag xD
Kram <3

2012-08-23 @ 15:38:22
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0