Baby, I was born this way

God morgon! (eller ja jag har varit vaken sen 7).
 
Var i skolan tidigt för lektion i datakunskap. Hade missat två lektioner förra veckan men det gick bra ändå. Trots att jag inte är så värst teknisk av mig, eller rättare sagt inte alls, så hängde jag med. 
Efter lektionen tog jag cykeln hem och nu sitter jag här med håla till halv två, får väll se vad man kan hitta på fram tills dess. Funderar på att mixa ihop min egna musli. Var länge sen jag gjorde det och det blir ju så gott, mycket godare än vanlig musli. 
 
Längtar som bara den tills ikväll, för då ska jag gå på konsert! Ingen mindre än LADY GAGA! Kommer bli hur grymt som helst, älskar hennes låtar. Ska gå med älsklings Freja, min syster och hennes kompis ska också hänga med. Var på Lady Gagas förra konsert för typ 3 år sedan, eller när det nu var, och den var så jäkla bra så jag hoppas att denna också blir lyckad. 
 


Kommentarer
Cecilia

Fan va roligt! Kommer nog bli en grym konsert :D

2012-08-30 @ 13:15:32
URL: http://vagenupp.blogg.se
Maja

Wow vad kul med konsert! Jag hade nog dock valt coldplay om jag hade fått välja(dom spelar ju också ikväll).
Hoppas kvällen blir grym!
Sv: Hmm, angående frågeställningar.. Du ska ju vara ganska begränsad, så kanske hur du själv påverkas av öppen teater? Det är något du lätt kan svara på, eftersom det handlar om hur du tolkade allt :)
Åh, du gör mig så glad. För det ska jag kämpa ännu mer!
Kram<3

2012-08-30 @ 16:27:38
URL: http://cuilenya.blogg.se
Jen

Tack fr svar:) uppskattat! Ha en fantastisk kväll nu tjejen :)

2012-08-30 @ 21:31:21
URL: http://thejenna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0