Sleepless

Nej nu är jag trött på detta, ska jag aldrig få sova?
 
Trots sömntabletter och extrem trötthet igår kväll har jag inte sovit mer än 3 timmar i natt igen, femte dagen i rad nu. Förstår inte vad det är för fel på mig, för jag är ju trött och vill sova men det går bara inte. Ligger och grubblar över saker och vrider och vänder på mig hela nätterna.
När klockan ringde gick det inte att ta sig upp, kroppen strejkade helt enkelt. Så ingen skola för min del idag, vilket inte är det bästa. Jag menar första veckan i skolan och jag skolkar redan. Men jag hade ju mina skäl i och för sig. Bara detta inte blir en trend som det var förut.
 
Men till slut fick pappa, som jobbar hemma idag, dra mig ur sängen och skjutsa iväg mig till mitt möte med studievägledaren som jag verkligen inte kunde missa. Fick det lite klarare för mig hur schemat för hösten kommer att se ut och det kommer vara ett lagom stressigt schema vilket passar mig utmärkt.
 
Nu ska jag ta och försöka sova/vila lite för i morgon ska jag iväg på kräftskiva som jag INTE får missa.
 
Puss och hej


Kommentarer
Maja

Usch, gud vad jobbigt att du sover dåligt. Jag har haft lite svårt för att somna de senaste dagarna, men sedan sover jag igenom hela natten. Eller, har kanske somnat vid 10-halv elva och sedan vaknat runt kvart över 6, så det är ju tillräckligt med timmar.
Bra att du får ett speciellt schema så att det inte blir för stressigt för dig, är supernyfiken på mitt schema, men vi får det inte förrän om en vecka..
Kram <3

2012-08-24 @ 15:59:18
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0