Onsdag 3/10

Good morning sunshines!
 
Ett litet snabbt inlägg innan jag sticker iväg till skolan för en timmas idrott. Efter idrotten ska jag ta bilen till Sollentuna och Capio för ett snabbt möte med min psykolog innan vi sedan ska gå iväg och äta lunch tillsammans. Det var hon som föreslog det eftersom hon inte hade någon annan tid ledig. Får se hur det blir, har ju lixom aldrig pratat med henne utanför Capios väggar om man säger så. Men hon är så trevlig så det borde inte bli stelt, haha. Nu ska jag bege mig så jag inte kommer sent. Ha en fin dag!
 
 
 


Kommentarer
Maja

Hoppas du hade en bra lunch med din psykolog! :)
Har faktiskt aldrig haft något möte utanför väggarna om man säger så, och nu går jag ju inte hos någon. x)
Sv: Ja, det var verkligen underbart att vakna upp så lycklig, och tisdageftermiddagen var nog den bästa i hela mitt liv tror jag. Så många skratt har jag nog aldrig varit med om... :)
Kramar <3

2012-10-03 @ 16:04:26
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0