Fullbokad dag

Uppe i ottan. För idag väntar en händelserik dag, mycket planerat. Först har jag prov i datakunskap som jag för övrigt är jättenervös för, tänk om jag klantar mig, vet ju att jag kan allt. Efter det ska jag ta tåget in till stan och träffa en tjej jag ska intervjua till mitt projektarbete på svt. Och eftersom min mamma jobbar där ska vi luncha efteråt. Sen tillbaka till skolan för en sista lektion innan jag tar bilen till Capio för samtal med psykologen. Och sist men inte minst så har jag dans ikväll, ragga. Äntligen, har längtat hela veckan!

Låter som en ganska fullspäckad dag, inte sant? Men jag gillart. LOVE



Kommentarer
frejsfredriks

Fan va snygg!!!!! Vad är det för tröja dessutom, skitsnygg! Leka snart, saknar dig!!!<3

2012-10-19 @ 12:32:16
Freja

hahhahahaha hur fan blev namnet frejsfredriks?? Det va inte meningen haha

2012-10-19 @ 12:33:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0