Regnet det bara öser ner

Vaknade tidigt av mig själv idag, har inte hänt på jättelänge, så skönt. Måste ju betyda att man är utvilad.

Annars har det inte hänt mycket idag. Varit på centrum en snabbis med syskonen för att leta presenter till mamma som fyller år på tisdag. Och nu ska jag äta lunch och sedan öva min danslektion på mamma och Edvard. En riktigt jobbig sak som har hänt är att jag sträckte mig i rumpan på dansen i torsdags så jag är stel som en pinne just nu och kan knappt dansa. Kan man ha mer otur? Jag som ska hålla lektionen på onsdag. Det MÅSTE gå över tills dess!



Kommentarer
marre

underbart söt karro<3

2012-10-20 @ 14:13:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0