Ny inriktning

Här var det dött. Men det har känts bra att ta några dagars betänketid och i och med det har jag börjat inse at jag nog tagit rätt beslut. Jag kommer aldrig bli frisk om jag har en "anorexi-blogg" och helt ärligt mår jag bättre utan den. Jag kan fokusera på annat och ta del av det riktiga livet. Men jag mår bra av att blogga då och då så än så länge kommer jag att behålla bloggen. Men jag kommer inte att berätta så mycket om min kamp mot friheten utan detta kommer till en början att bara vara en helt vanlig blogg. Ett ställe för mig att sammanfatta dagen på, genom bilder och lite text sådär. Jag räknar med att tappa endel läsare men just nu känns det värt det på något sätt. Och till er som stannar kvar, trots att jag inte kommer att skriva så djupt om mina känslor och om min behandling, vill jag hälsa att jag blir otroligt glad för jag kommer fortsätta blogga här och det skulle vara kul om man hade några som läser det man skriver. 
 
En sista gång kommer jag nu svara på frågan om hur jag mår nu, om jag har tappat mycket i kampen mot anorexin, både i vikt och psykiskt. Ja, jag hade en dipp, men den varade inte länge. Jag har inte tappat markant i vikt och jag känner att jag är på banan igen. Så nu vet ni det, jag mår bra. 
 
Puss på er!
 


Kommentarer
Ellen

Självklar kommer jag fortsätta följa din blogg vännen! Bra att du gör det som känns bra för dig. Looove you <3

2012-10-23 @ 22:29:05
URL: http://www.ellenguztavsson.devote.se
Maja

Jag kommer fortsätta följa dig, för jag skriver ju själv inte så mycket om anorexin, om inget drastiskt har hänt.
Vi kommer fixa detta gumman!
Kramar <3

2012-10-24 @ 15:56:28
URL: http://cuilenya.blogg.se
Jessica - En flicka som är stark

KÄMPA PÅ! Jag vet hur det är att vara sjuk i anorexi men jag vet också hur det är att bli frisk. Kram

2012-12-18 @ 17:19:39
URL: http://jessi91.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0