Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys

Hur känner ni? Är fredag något positivt för er. För mig känns det välbehövligt, men samtidigt ångestfyllt när jag inte har något särskilt planerat. Skönt på ett sätt men jobbigt då jag vet att jag kommer bli fast med mig själv och mina tankar. Men ett ypperligt tillfälle att öva på det, kanske?
Tjatja!
 
Precis kommit hem från skolan, lång dag idag. Handledartid, sånglektion, engelska, och så en jävla massa rep mellan det. Det är kul men börjar bli lite trött på det nu. Men på fredag m en vecka är samlingen då vi ska visa upp allt vi repat på och sen är det över. Men jag ska inte klaga, jag gillar att repa. Särskilt när man kommer framåt och man ser att detta verkligen kan bli bra. 
 
Har annars kännt mig trött och allmänt seg idag. Gårdagen var tuff och det sätter sina spår. Jag kan erkänna att jag har haft en svacka men jag håller på att försöka ta mig upp ur den just nu, och det tar kanske mer energi än vad man tror. Så idag har jag verkligen behövt anstränga mig för att vara närvarande, ville helst bara hem och lägga mig i sängen, slippa fokusera. Men sådana dagar har man och man får bara göra det bästa av de helt enkelt.
 
På vägen hem köpte jag med mig en red bull i hopp om att få lite energi, men den smakade för jävligt så den hamna snabbt i soptunnan. Fattar inte ens varför jag köpte den, har aldrig varit ett stort fan av energidrycker, nä usch! Så den fick ersättas av älskade PepsiMax som jag nu sitter och sörplar medan jag skriver. I och för sig behöver jag inte bli pigg nu. Har planerat en hemmakväll framför tv:n ikväll med familjen, och det behöver man väll inte värst mycket energi till. Känns i alla fall mycket välbehövligt med en kväll i min ensamhet just nu, behöver styra upp lite saker så att huvudet hänger med allt som händer just nu, om ni förstår vad jag menar. Nä gud vad jag ordbajsar känner jag. Måste vara ytterst ointressant för er att höra på. Så nu ska jag sluta och istället återgå till att läsa bloggar och dricka PepsiMax. 
 
PUSS på er 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0