Måndag

Ja jag vet att jag är dålig på att höra av mig. Men skyller på att jag har haft rätt fullt upp, eller kanske mest sovit haha. Hade en del sömn att sova ikapp sen i lördags så den natten sov jag över 12 timmar och i morse försov jag mig också.
Men hann komma till skolan lagom till repet. Efter det hade vi teater som idag gick väldigt bra för min grupp och vi känner oss redo för att spela upp nästa vecka tror jag.
När jag kom hem lagade jag middag till syster och mig, lammfärsbiffar med pasta och tomatsås. Och sen åkte jag och hämtade ut biljetter till en bio jag ska se imorn tillsammans med bror min samt två familjekompisar till oss, kul kul.
Nu ska jag ta mig an dagens "plugg" för att sedan krypa ner i soffan framför "Projekt Runway Sverige", ni kollar väll? LOVE

Haha, jag och söta Malin som va här igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0