Aldrig mer näringsdrycker

God morgon kära läsare!
 
Sitter i skrivande stund och dricker mina, förhoppningsvis, sista näringsdrycker för alltid. Fatta vilken skön känsla efter att ha dragits med dessa i över ett års tid. Jag är så stolt över att jag har kämpat mig upp till min målvikt och nu ska jag fan hålla mig kvar här. Jag må kanske vara tjockast i världen men det skiter jag blanka faaa i. Jag har en kropp som må bra och fungerar och det är det viktigaste. 
Jag är klar nu, jag är i mål. Och det är en sån underbar känsla. 
Ville väll mest bara kika in och skryta lite om det, hehe. Men jag är så glad. Nog för att jag tycker att näringsdrycker är en av de bästa uppfinningarna, men känslan att vara klar med dem är obeskrivligt skön.
 
Så bye bye näringsdrycker, välkommen friheten!


Kommentarer
L

grattis! :)
när jag slutade med dem så hade jag fortfarande sug efter en god chokladnäringsdryck i någon vecka, haha! det har försvunnit nu som tur är, finns godare saker ju!
kram

2012-06-20 @ 13:04:43
URL: http://bestigaberg.blogg.se
Josefine

Ååå grattis fina du! Du är så himla bra!

2012-06-20 @ 13:54:54
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0