Dansa bör man, annars dör man

Japp nu ska jag åka och dansa, ragga! Är sjukt taggad även fast jag inte kommer ihåg ett skvatt av koreografin vi gjorde förra gången. Men det ska nog gå bra. Har dansat i princip hela eftermiddagen och försökt komma på en dans till min lektion. Har inte kommit fram så värst mycket men lite är i alla fall bra till att börja med. Tror jag har återupptäckt min kärlek till dansen igen efter att den försvann i och med byte av dansskola, olika lärare hit och dit och sedan ett långt uppehåll. Men nu är jag på banan igen. Just nu skulle jag inte tänka mig ett liv utan dans, helt ärligt.
Men nu ska jag sticka, Ciao!

2 bilder från igår kväll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0