Onsdag nittonde september

God morgon!

Grå himmel och höst kallt ute. Jag ska strax ta cykeln mot skolan för en idrottslektion. Känner mig fortfarande opepp på skolan men men, bara att härda ut. Inget blir bättre av att inte hå dit. Då ligger jag istället bara här hemma och stirrar in i väggen och det är inte ett dugg roligare.

Gårdagen bjöd på håltimme som spenderades med ett besök på skolan bredvid där jag och Elin spelade teater och låtsades att vi bråkade så att flera lärare kon ut och försökte lösa det. Hahah, jag har aldrig sagt att vi är normala, haha! Även dans och på kvällen ett teaterbesök med klassen. När jag kom hem vid 9 gick jag direkt över till Maria och mös framför Hollywoodfruarna, riktigt lyckad dag!

Nu ska jag bege mig mot la escuela! Ciao!

My beautiful friends



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0