Träna träna träna

Sitter hemma och laddar upp mig med extra stort mellanmål, kvarg och keso med hallon och frön, knäcken med ägg/ost och en bit mörk choklad, mums! Behövs verkligen en dag som denna. Blev lite väl mycket träning inbokat idag men inte är jag ledsen för det, älskar att träna!

På idrotten imorse sprang vi cooper testet. Trodde det skulle gå skit men jag förvånade mig själv rätt enormt och sprang till mig ett MVG! Blev så jävla glad. Har alltid varit en löpare, men det var liksom för 2,5 år sedan. Antar att det sitter i. Känslan efter de 12 minutrarna var obeskrivlig, så underbart!

Nu ska jag snart möta upp Rebecca på gymmet för ett pass body jam. Trots att kroppen är trött så ska det bli skitkul. Får ta och vila igen mig ordentligt när jag kommer hem. Men som min behandlare säger, "ska du träna ska du också äta", det ska jag aldrig glömma igen för det här är så värt det.

Puss på er

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3464246/images/2012/pic_5059c8149606ee538b4b7cb4.jpg" class="image">



Kommentarer
Maja

Wow, bra sprunget av dig!
Jag kanske sprang långdistans på en mvg-nivå. (sprang 8 km på ca 50 minuter) och kanske simmade på mvg-nivå också(var nog snabbast av många tjejer i klassen) men när det kom till bollsporter var jag urkasss, så fick bara vg i betyg.. xD
Ja, tränar man så äter man. Springer ju varje helg och rider varje fredag. På helgen äter jag godis och på fredagen laddar jag upp med en halv burk ben&jerry före ridningen... x)
Kram på dig! <3

2012-09-19 @ 18:10:32
URL: http://cuilenya.blogg.se
Marre

MVG ät grymt Karro! :D

2012-09-19 @ 21:53:05
L

ja tkr du träning är kul såklart du inte ska hindras at göra det då, det handlar ju om inkomster och utgifter!
:)
kramis

2012-09-20 @ 08:47:05
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0