I köket: Brödbak

Hejhopp!
What's up? Här händer det inte mycket. Fick det konstaterat att jag hade feber i morse så har tagit det oerhört lugnt idag. En kort och långsam promenad till mataffären tillsammans med mamma samt ett brödbak, det är vad jag har åstadkommit idag. Men trots mest stillasittande i soffan har ingen ångest eller oro infunnit sig, jag har knappt varit rastlös. Tror det är för att jag är sjuk, då kan jag tillåta mig själv att slappna av. Annars brukar jag klättra på väggarna av att bara vara hemma en hel dag, eller ligga i sängen och stirra in i väggen. Men idag har det bara varit skönt att få slappa, tror jag behövde det.

Bröder står i ungen nu och ser jätte smaskigt ut. Hittade receptet på PtFias blogg (som för övrigt är en kanon blogg, inte den där hetsiga hälsobloggen utan mer en livsstils blogg med fokus på att må bra, sånt gillar vi) och det såg så gott ut att jag var tvungen att testa. Dessutom hade vi lite ont om bröd hemma. Dock ändade jag lite i receptet eftersom vi inte hade allt hemma. Men vi får väll hoppas att det smakar lika läckert som det såg ut. Om det blir godkänt lägger jag ut receptet, så håll utkik!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0