Onsdag morgon

God morgon ni morgonpigga!
 
Pigg vill jag inte kalla mig själv men ska försöka att inte somna om och istället ta mig iväg till skolan för en idrottslektion. Har alltid lite små ångest inför idrotten eftersom jag har det med en annan klass där jag inte känner någon, men nu är det bara två gånger kvar för sen har jag läst klart den kursen! Mycket skönt. 
 
När jag kommer hem ska jag göra ett inlägg om hur jag mår just nu. Det är många som har frågat och är lite oroliga för mig så ska försöka klargöra lite om hur läget är. Så kika in senare om ni har lust. Så länge får ni ha en jättebra dag! Love
Gammal bild igen, jag vet. Men har bildbrist


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0