Älskade bror min

Idag fyller min fina bror 12 år. Tänk att min lilla lilla gubbe blir hela 12 år.
Du och jag har alltid stått varandra väldigt nära och lekt och bråkat. Det var längesen nu på grund av allt som har kommit i vägen, på grund av min sjukdom.
Tänk vad mycket  jag har missat av din barndom. Istället för att se dig utvecklas och umgås med dig som jag hade velat göra har jag istället fastnat i en helvetes sjukdom som fått hela familjen att lida, och särskilt du. Jag vet hur rädd du har varit för att förlora mig och jag har sett hur du har lidit av alla ångestattacker som skett under mig sjukdomstid. Hur du har dragit dig ifrån mig allt mer för att du varit så rädd för att göra mig illa.
Förlåt för att jag har förstört din barndom. Förlåt för att du inte har fått ha dina föräldrar för dig själv en stund. Förlåt för att du har behövt trippa på tå kring mig.
Jag saknar att leka med dig och se dig skratta. Jag vill ha det så igen. Du ska få din syster tillbaka, och den här gången fullt ut. Jag lovar, det är slut på detta helvete nu. Du ska få vara den jobbiga lilla killen som alla barn ska få vara och få ta plats. Jag hoppas att du kan förlåta mig och vill vara med mig igen, för jag känner det redan att vi börjar hitta tillbaka till varandra allt mer. Jag hoppas du vill acceptera att vi får börja om och få det som förut. Så som det en gång var.
Förlåt för allt. Jag älskar dig.


Kommentarer
Lina

hittade hit av en ren slump,men tyckte det var så vackert skrivet å ville säga det.så fin kärleksförklaring till din bror!

Å grattis till bror din på 12årsdagen!;-)

Kram

2012-04-23 @ 11:09:56
URL: http://sotfro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0