Hej då Capio

Heeej darlings!
Har just kommit hem efter ett utskrivningssamtal på Capio, nu står jag på egna ben! Det känns skönt och jag känner mig rätt säker på att jag kommer greja det den här gången.
Ska snart ta och traska över till min vän för middag och taggande inför skivan ikväll. Känner mig dock inte särskilt taggad just nu.. Känner mig alltid lite utanför och bortglömd på sådana saker. Det är inte så att jag är särskilt osocial eller så men känns bara inte som att jag passar in på fester och liknande. Känns som att jag alltid behöver spela någon annan för att folk ska få upp ögonen för mig, förstår ni?
Men jag tänkte hålla mig nära mina bättre vänner som är där och svansa efter dom, haha! Dessutom kommer mamma in till stan och hämtar mig inte allt för sent, så jag ska nog stå ut. Haha känner mig som världens tråkmåns, men det är jag ju också.
Nu ska jag gå och rota i utklädningslådan efter något att klä ut mig till! PUSS
Hej då för alltid Capio
image description


Kommentarer
Josefine

Åh är så glad för din skull! Jag tror på dig, du kommer klara det!

jag går öppenvården på scä+ multifamilybehandling.

Känner igen det där om att känna att man inte passar in på fester.. Väldigt tråkigt och jobbigt! Kramar

2012-04-19 @ 21:33:07
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0