slipade ray-ban på köpet

Hejhejhallå (fråga mig inte om rubriken, kom inte på någon vettig så skrev det första jag läste på en lapp här bredvid mig hahaha) (kul tjej..)
Host host I alla fall, nu är jag hemkommen efter ännu en dag på dagvården. Har just lagat och ätit middag som idag fick bestå av falafel, bulgur och tsatziki, (mumma!) och sitter nu och knaprar på resten av min chokladkanin. Har lixom blivit en vana att äta utöver mitt matschema och det är ju toppen! Förut tyckte jag det var extremt jobbigt men nu går det av bara farten.
Ååå längtar så mycket till friskheten! Allt jag sak göra när jag blir frisk. Har gjort en lista, vill ni se den? Ibland blir man så otålig, orkar lixom inte vänta, vill bara börja leva NU! Men antar att man ska ta en dag i tagen och inte förhasta det för mycket.
Ikväll tänkte jag och mammi kolla på film och bara ta det lugnt. Hoppas ni också får en lugn och skön kväll!
PUSS
Ps glöm inte att kommentera om vad ni vill läsa om, skulle va shyrrabyrra!


Kommentarer
Josefine

Jag vill se din lista!

Och du ska veta att jag tror på dig! Jag stöttar ditt val att hoppa av behandlingen om det är det som känns bäst för dig. Jag vet hur det är att känna att man bara mår sämre av behandlingen och jag önskar att jag var lika stark och motiverad som du till att avsluta den. Jag tror på dig, jag märker att du är så motiverad och det inspirerar mig så mycket. Nu ska vi fan bli friska!

Och jag känner likadant, det där med att inte orka träffa vänner. Jag tror att det kommer så småningom!<3

2012-04-16 @ 07:19:40
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0