Söndag

Såå underbart väder! Sitter ute i skrivande stund, härligt. Synd bara att jag inte känner mig så himla pepp idag. Vet inte vad det är, vissa dagar kan jag bara känna mig allmänt irriterad och ledsen. Men tror bara det är hormonerna som börjar komma tillbaka och spökar, får hoppas på det.
Igår hade jag en superkul kväll med bästa vännen. Vi åt ben and jerrys och flummade runt, tror inte jag har skrattat så mycket på väldigt länge. Kände mig så lätt och ångestfri.
Idag händer inte mycket och det är väll just det som jag mår dåligt över. har så himla svårt att bara vara och måste alltid ha dagarna uppbokade. men ska försöka vara ute i solen så mycket jag kan och njuta.
Nu ska jag gå in och äta en mumsig ceasarsallad som far min har gjort i ordnning, gott!
Snart tillbaka! PUSS
Sitter och solar, härligt värre!


Kommentarer
isa

man kan inte vara pepp varje dag! :)) tycker du varit duktig i veckan, klappa dig på axeln och njuut av solen :) kram!

2012-04-29 @ 15:00:35
URL: http://cookiedough.blogaholic.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0