Studentskiva

Hej fina tjejer!
Idag är det min sista dag på dagvården och det känns bra. Vi har fixat i skolan så att jag kan komma och ta mina näringsdrycker hos skolsyster, en helt fantastisk ide tycker jag.
Ikväll ska jag antagligen iväg på en studentskiva, min första för i år eftersom jag varit inlagd hela våren.. I alla fall så är temat "back in the days", någon som har ett förslag på vad man kan klä ut sig till? Kan inte påstå att jag ser så jättemycket fram emot det men det kan ju faktiskt bli kul när man väl är där. Var så länge sen jag festade och hade kul och den här gången kommer jag inte göra det på tom mage, jag kommer ha energi!
Ha en fin dag, PUSS

ligger och löser korsord, mitt favorit tidsfördriv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0