Syster

Måndag, ny vecka nya tag!
Idag fyller min syster 16 år. Tänk alltså min lilla lillasyster blir 16, helt sjukt! Känner mig så gammal haha.
Detta inlägg vill jag tillägna henne för trots att det kanske inte alltid märks så älskar jag henne extremt mycket.
Jag mår så dåligt över allt ont jag har gjort henne i och med min sjukdom. Alla utbrott och lögner som hon fått utstå. All oro som hon har behövt känna över mig. Förlåt för att jag tagit all plats och inte låtit dig ta den plats du behöver.
Men det är ändring på det nu! Från och med nu ska du få vara den jobbiga tonåring som du måste få vara och jag lovar att jag inte ska ta all mammas och pappas uppmärksamhet. Det är slut på alla utbrott och ångestattacker, du ska inte längre behöva vara rädd för att göra mig illa. Förlåt för allt. Jag älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0