Utskrivning

Nu är det gjort. Jag har skrivit ut mig. Åker efter mellanmålet klockan 3. Jag vet att det låter som att jag ger upp men jag kan lova att så är inte fallet. Jag mår inte bra av att vara här och känner mig bara sämre av det. Därför har jag tagit ett beslut att hoppa av denna behandling efter mina 13 veckor här. Det känns bra att ha tagit ett beslut efter att ha velat fram och tillbaka i en månads tid. Önskar bara att någon kunde tro på mig.
Men nu gäller det. Jag ska bevisa för alla att jag kan. Från och med kommer jag inte tolorera ett enda minsta lilla fuskande eller annat som får anorexin att få lite mer plats. Aldrig! Jag ska fan bli frisk nu. Och jag ska kämpa tills jag kommer dit. Jag får aldrig ge efter för nu har jag inte längre en bahandling att luta mig tillbaka på. Jag ska vinna kampen!



Kommentarer
Stina

Har aldrig kommenterat förr, men har läst din blogg från starten. Jag tycker att du verkar veta vad du vill med livet, att det inte innefattar ätstörningen. Sålänge du håller fast vid det, kommer du visa för folk runtomkring dig att du är redo att gå vidare. Med andra ord- när du vet ditt eget värde och tror på dig själv och vad du vill, kommer andra också att göra det eftersom du gör val som leder dig dit du vill nå. :) LYCKA TILL!

2012-04-14 @ 11:07:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0