Lördagsplaner

Lördag!
 
Hoppas ni har sovit gott i natt. Det har jag, tog nämligen en sömntablett igår kväll för att jag var trött på sömnlösa nätter och sov bättre än på länge. Lite kvällsångest, men det var inte så att jag låg uppe flera timmar så jag är nöjd. 
Blev ingen grillning igår kväll tyvärr. Inställt i sista sekund, jättetråkigt men så kan det bli. Istället hyrde jag och mamma en film som vi kollade på. "Tills svärfar skiljer oss åt" hette den och var riktigt rolig. 
 
Idag ska jag hänga med min saknade Rebecca hela dagen. Vi ska köpa lite nödvändigheter inför resan samt kolla på inredningssaker till vår framtida lägenhet. Är så taggad på att flytta hemifrån så det finns inte. Kommer nog dessvärre dröja ett tag men planera kan man ju alltid göra.
Sen ikväll ska jag hem till Freja för middag och kanske utgång med Zakynthos-gänget. 
 
Vad hittar ni på en lördag som denna?
 
Love
 
 


Kommentarer
Maja

Låter som en riktigt fin lördag för din del! :)
Själv var jag på ett barnkalas hela eftermiddagen och sitter nu och längtar efter mat, för magen kurrar som bara den.. :)

2012-08-11 @ 19:52:14
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0