Onsdag i skolan

Tjolahoppsan!
 
Ligger i soffan halvt död nu. Har fått riktigt hemska nätter nu för tiden. Och i natt drabbades jag även av en större panikattack. Vet inte vad som hände men slutade med att mamma kom inspringandes för att lugna mig. Sedan la hon sig i min säng och höll om mig tills jag till sist somnade. Vet inte riktigt vad detta beror på, att jag får sådana panikattacker titt som tätt, men jobbigt är det.
 
Inte så utvilad begav jag mig i alla fall till skolan. Hade idrott med en idrottsklass etta första lektionen. Eftersom jag har lite att ta igen och min klass redan har avslutat den kursen så fick jag ha med en annan klass. Lite jobbigt då dom, för det första, är tre år yngre än mig, och för det andra att de alla var riktiga idrottstokar som satsade gärnet. Haha och där kom lilla jag i brorsans för små mjukisbyxor och kastade frisbeen åt helt fel håll. Haha vi får väll se hur det här ska gå.
Efter det hade jag bara en lektion och sen åt jag lunch i skolan innan jag cyklade hemåt. Fast innan det stannade jag i centrum och köpte nya träningsbyxor, lär behövas nu när idrotten kommer igång. Kan ju inte heller låna brorsans i all framtid. 
Sådana här skor har jag
 
Nu är jag hemma, helt däckad, och tänkte få lite plugg gjort. Har hela eftermiddagen/kvällen ledig och det känns sååå skönt. Ska bara glida runt här hemma och mysa. 
 
Puss och kram 
 
 


Kommentarer
Maja

Haha, oj oj, idrott med en idrottsklass... Jag hade knappt vågat vara med, för jag är urusel på idrott. Fick ett VG men det var för att jag kunde springa långdistans och simma, knappast för att jag var skicklig med bollar.. xd
Sv: Visst kan jag svara på dessa frågor! :)
. Jag följer matschemat till en viss del, frukost, lunch, middag och kvällsmat är det samma men mellanmålet brukar jag ta något gott, som kakor :) Och på helgerna äter vi middagen på kvällen så då äter jag sötfika både på för och eftermiddagen :)

Jag har fortfarande mycket kontroll, på allting. Jag har svårt att variera mellanmålet, som nu har jag ex fastnat i att äta kakor, och jag tror att jag skulle ha svårt att äta en annan frukost än gröt och mackor som jag äter nu. (Dock gillar jag inte yoghurt så det finns inte så mycket att variera med). Jag har också svårt att leva i nuet, vilket säkert gör att jag inte blir helt frisk, eller jag är frisk men inte fri. Just nu försöker jag att bara "vara", våga känna efter hur jag faktiskt känner. Det kanske kan vara en nyckel till att bli helt fri.
Kram <3

2012-08-29 @ 15:21:03
URL: http://cuilenya.blogg.se
anonym tjej

Vad snygga skor!! :) Hoppas det snart går lättare att somna/sova, kram

2012-08-30 @ 19:09:48
Matilda

Åh, så snygga skor! Vart hitta du dem? :) Kram!!

2012-09-02 @ 14:44:28
URL: http://makr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0