Torsdag

God morgon!
 
Fan va jobbigt det ska vara att ställa om sig tidsmässigt då. Låg i sängen flera timmar igår innan jag till slut somnade. Lillebror kom även in till mig mitt på natten och kunde inte sova han heller så han kröp ner i min säng och så låg vi där och vred och vände på oss tillsammans. 
Och sen gör det ju det inte bättre av att jag vaknade nu så kommer väll inte komma somna ikväll heller, segt..
 
Idag är planerna en tur in till stan med en vän. Är inte på jätteshopping humör (vilket jag nästan aldrig är) så det blir nog mest att strosa runt lite bara. 
 
Svaren på era kommentarer kommer upp senare idag.
Ha en jättefin dag!
 
LOVE
 
Saknar lite mitt långa hår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0