USA

Här kommer en liten sammanfattning av USA:
 
Familjen på flygplatsen. Förväntansfulla och taggade
Vi kom till NY. Efter lite shopping hängde vi i underbara Central park där detta foto är taget.
Frukosten vi åt VARJE dag. Bagels med MASSA cream cheese, mums!
Vi tittade på musikalen Lion king som helt klart var den bästa musikalen jag sett någonsin! Det var som att komma direkt tillbaka till Afrika, så magnifikt!
New York på natten var helt magiskt! Detta är vid Times Square
Hamburgare, pommes och chokladmilkshake blev det lite av. På Shake Shack finns det helt gudomlig mat. Till och med jag som inte är så mycket för snabbmat älskade det
När vi njutit klart av allt vad storstaden har att erbjuda drog vi oss mot Long Island för sol, bad och utflykter
Det fanns många olika Ben&Jerry´s smaker att testa på. Oh jag överdriver inte när jag säger att vi åt det nästan varje dag
Avslutar med en bild på mig och mina älskade syskon. Vi badade jättemycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0