Att vara eller inte vara.. En häst

Håller på och övar på min teater läxa. Vi har i uppgift att föreställa och härma ett djur, jag ska vara häst. Det är jätte svårt att härma en häst, hur de rör sig och hur de beter sig. Måste ha hjälp innan jag får panik här. Kan inte komma till skolan imorgon och inte kommit fram till nånting! Så om ni har några tips på hur jag ska göra för att likna en häst får ni mer än gärna kommentera.
Nu ska jag gå och äta lite havre ( eller mackor) som hästar gör, haha gnägg gnägg
PUSS



Kommentarer
Lina

de brukar ju lyfta lite lätt på överläppen..typ...sparka bakut..?Lycka till!

2012-06-03 @ 22:18:57
Saga

Sv: Mm, du har rätt. Jag ska inte ta åt mig. Blir bara så förbannad och förvånad över hur folk kan vara så slut i huvudet ibland. SUCK.



Tack vännen, dina ord hjälper <3 kramar!

2012-06-04 @ 10:26:43
URL: http://wanttobehappy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0