Betyg

Good morning!

Sovit gott i natt och nu sitter jag ock kollar mina betyg för det här året. Så klart är det inga toppenbetyg då jag varit borta så mycket och halkat efter en hel del. Men jag känner mig helt okej nöjd ändå, det är inga IG i alla fall och vissa betyg är jag riktigt nöjd med. Bl.a fick jag ett VG i MatteB och det trodde jag aldrig, matte är inte mitt starkaste ämne. Men jag har legat precis på gränsen mellan G och VG på alla prov så då var min mattelärare snäll och satte VG på mig. Engelska betyget är jag dock väldigt missnöjd med eftersom jag vet att jag kan så himla mycket mer. Blir lite arg på min engelskalärare som aldrig svarade på mina mail om vad jag skulle göra för att jobba ikapp då jag var inlagd på sjukhuset, men men.

Igår hade mamma över en kompis till henne på middag som jag fick laga. Gjorde en enkel men ack så god rätt som ni ser nedan. Det var en blandning av sötpotatis, kikärtor, paprika, broccoli, zuchini, lök och cashewnötter. Allt skar jag i tärningar och blandade sedan ihop allt till ett pytt. Denna rätt kommer jag absolut att göra igen!

Idag är planerna inte många, vi får helt enkelt se vart dagen för mig. Skönt med lite ledighet också.
Hoppas ni får en fin dag! PUSS


Kommentarer
Matilda

Åh, vad gott!
Sv: Tack snälla för din kommentar, verkligen. Jag ska försöka så gott jag kan och fokusera på att bli frisk nu. För jag vill själv inte ha det såhär längre.
Jag bor i Halland! :) Kram

2012-06-16 @ 12:31:12
URL: http://jordgubbssaften.blogspot.com
isa

SVAR; åh tack gulle <3 du kommer också bli frisk, visa alla där på capio nu att du klarar det! hur mår du idag? stor kram!

2012-06-16 @ 15:09:04
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Josefine

Tack din kommentar gjorde mig så himla glad! Jag ska verkligen försöka, ska fortsätta kämpa även om det är tungt för annars vet jag att jag inte kommer få fortsätta dansa i höst. Har du några tips som lindrar ångesten lite? Eller hur gör du för att klara av utmaningar, typ äta jobbiga saker?<3
Ja du har rätt, det är min blogg och egentligen kan jag ju skriva om vad jag vill.. Får se hur jag gör! Tack ännu en gång för din fina kommentar! Tror på dig också! Kram

2012-06-16 @ 18:50:46
URL: http://Http://svartangel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0