Fest

Heeeeeej
Har återhämtat mig lite från min dipp igår och pratat med mamma. Hon litar på mig och nu är det bara att ta nya tag och fortsätta kämpa. Antar att kroppen reagerar lite olika från vecka till vecka. Jag är ju trots allt snart i mål, det är bara den sista lilla slutspurten så jag får inte glömma det och ge upp.

Idag har jag spenderat hela förmiddagen i sängen. Vet inte när jag senast gjorde det eftersom det ger mig en otrolig ångest. Men jag var som sagt på 18 årsparty igår kväll och sedan drog vi ut och dansade. Kom inte hem för äns framåt tre och då blev det lite nattmat innan sängen kallade så det kanske är lite förståeligt att man är trött idag. Dessutom dansade vi en hel del så jag känner mig verkligen värd att få sova hela dagen idag.
Gick upp vid 9 för frukost men la mig direkt i sängen efter det och somnade om. Sedan blev jag väckt för Näringsdryckerna och ni ligger jag här igen och snart är det väll dags för lunchpaus, haha mat hela tiden men så är det när man ska upp i vikt för nu ska jag fan upp de där sista kilona så att jag kan få börja leva fullt ut!

I alla fall så hade vi grymt roligt igår. Började med lite för hos R medan vi gjorde i ordning oss. Sedan bar det iväg hem till S där det bjöds på buffé och trevligt sällskap. Vi åt, skrattade och dansade tills det till slut var dags att bege sig till tegel. En av de roligaste utekvällarna jag har haft kan jag säga och R kom in på fake leg! Kan också säga att jag inte drack en enda droppe, pallade inte må skit idag, och det var ändå sjukt kul. Man kan ha kul utan att bli full hahaha

Nu ska jag sova lite mer! Puss på er

Jag, Marre och Rebecca innan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0