Frozen yoghurt

Hej!
Förlåt för den usla bloggningen, eller förlåt? Det är ju ändå min blogg så jag skriver väll när jag vill, haha.

I alla fall, idag har varit en toppendag, förutom en liten incident som jag inte vill gå in på men det har löst sig nu som tur är. Jag har hängt med Maria i stan hela dagen. Först en god lunch, chèvre och fikon sallad, tillsammans med henne och hennes mamma. Sedan har vi traskat runt på stan en hel del så nu är benen helt spagetti.
Hittade en jättefin klänning på Zara som jag faktiskt köpte, alldeles blå och fin. Ska kanske ha den imorgon på skolavslutningen, om jag inte fegar ur. Kanske känner mig för uppklädd. Vi får se.

Resten av kvällen ska jag nog spendera degandes i soffan, känns välbehövligt. PUSS

Apgod frozen yoghurt glass jag och Maria fikade idag. Choklad och jordgubb med hallon på botten.



Kommentarer
L

ååhh, den glassen såg ju galet god ut!



ha en bra dag, kram

2012-06-14 @ 08:41:24
URL: http://bestigaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0