Gårdagen

Hej gosisar!

Kunde inte blogga imorse eftersom blogg.se hackade upp sig som vanligt.. Men nu funkar det igen!
Tänkte berätta om gårdagen lite som för övrigt var helt underbart rolig. Först var jag hemma hos Saga och busade med hundvalpen samt slog in alla presenterna. Sen åkte vi till stan och gick runt lite innan vi mötte upp de andra för en drink på lisapåtorget. Himla mysigt och jag drack rosé fast jag hatar vin, haha. Satt mest och snyltade av Sagas Cola. Men himla mysigt var det i solen med de finaste tjejorna!
Vid klockan sex begav vi oss till Söder och mötte upp Rebeccas stora familj. Där blev det presentutdelning, supergod picknick samt fotboll i gräset. Hade inte kunnat ha en bättre kväll och jag hoppas verkligen att Rebecca hade en helt fantastisk födelsedag! 

Idag sov jag ända till 9(!!). Haha får alltid sådan ångest när jag sover bort morgonstunden, det är ju min favoritstund på dygnet.
Vid lunch gick jag och syster till en lekpark och satt oss på gräset med en hemmagjord pastasallad, så det blev som en liten picknick då också. 

Och ikväll ska flickorna jag ska till Zakynthos med komma hem till mig på middag. Sedan får vi se om vi drar ut eller stannar hemma och kollar film, det är ju trots allt bara tisdag. Ska i alla fall bli himla mys!
PUSS BABES

Marre, Rebecca, Saga och jag igår på uteserveringen


Kommentarer
Johanna

Vilken härlig bild, glada ni ser ut!

2012-06-19 @ 16:15:18
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Johanna

Sv: Den personen som skrev det är dum i huvudet och 50 kg är lite! Bort med alla dumma tankar, alla är olika. Du är fin precis som du är! Vissa människor är verkligen tragiska! Kram <3

2012-06-19 @ 17:08:26
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0