I am dancing on my own

Goddag!
Vårat internet funkar inte så jag får mobilblogga. Lite jobbigare så det blir inte så lång text men men.

Tänkte i alla fall berätta om gårkvällen som blev väldigt lyckad. Efter middan drog jag in till stan och mötte upp några vänner. Vi gick direkt till utstället Sommar där det redan vid 8 var fullpackat och milslång kö. Vi tänkte vara där tidigt eftersom det var gratis inträde innan 8 men det var ju ett misslyckande. På grund av den långa kön hann vi inte fram för ens efter 8 och var då tvungna att betala. Dessutom kom stället inte igång förrens vid elva tiden men vi chillade lite med ett par cider och hade det rätt bra ändå. Sedan blev det dans och två till kompisar anlände.
Vi drog rätt tidigt och innan vi åkte hemåt blev det ett stopp på donken för lite fyllekäk (har aldrig tidigare varit med om det) men jag kan säga att aldrig har pommes smakat så gott som då.

Jag hade i alla fall en jättekul kväll. Måste lära mig att det alltid blir kul när jag väl går ut så att jag inte är så otaggad innan, haha. PUSS

2 bilder från igår



Kommentarer
Saga

Åh så härligt du verkar ha haft det, glad för din skull :)

2012-06-06 @ 14:14:42
URL: http://wanttobehappy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0