Mitt sommarlov

Tänkte berätta lite kort om vad jag ska hitta på i sommar så att ni hänger med. Har ju skrivit ett antal gånger att jag kommer ha fullt upp denna sommar och jag ljuger inte när jag säger så.
.
Midsommar är det ju redan nästa vecka och då tror jag att jag hänger med familjen till landet. Hoppas på fint väder så att man kan bada i iskalla Vättern men annars är det faktiskt mysigt där vilket väder det än är. Vi kommer antagligen träffa endel släktingar där som jag inte har sett på länge. Kommer bli kul men också jobbigt. Men senast de såg mig var mycket sjuk, nere på 37 kg och kunde knappt prata. Så de kommer ju säkert märka en stor förändring. Är faktiskt lite kul att visa upp för folk hur långt jag har kommit, att jag kan bli frisk.
.
Dagen efter midsommar blir det att återvända hemåt för en snabb ompackning och sedan bege sig till MORA med finaste Rebecca. 3 veckor kommer vi spendera tillsammans (hoppas vi inte går varandra på nerverna, haha) nere i Dalarna hos hennes släktingar och som jag tidigare nämnt så är vi där för att gå en s.k. intensivkurs för att få körkort. Så dagarna kommer till mestadels bestå utav körlektioner samt teoriplugg, men också sol, bad och lite fest får vi hoppas på.
.
Efter det blir det några få dagar hemma, och kanske en tur till en kompis landställe, innan jag och familjen åker iväg på långsemester. Vi ska först till New York och shoppa loss samt kolla på häftiga grejer. Efter några dagar där åker vi ut till "landet" i New York. Där har vi hyrt en stuga och kommer tillbringa många lata dagar där.
.
När vi kommer hem hoppas jag på att få några lediga dagar att bara chilla hemma på för sista veckan på sommarlovet ska jag och några kompisar åka till ZAKYNTHOS i Grekland. Kommer väll att bli en liten partyresa men också mycket sol och bad och slappande, kommer bli bäst!
.
Som ni hör är det en fullspäckad sommar, men den kommer bli BÄST!
.
Jag och syster förra maj i New York, min älskade stad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0