Nattbak

God morgon!
Inte sovit mycket i natt då jag var alldeles för pigg igår kväll antagligen på grund av en helg med mycket vilande. När jag inte kunde somna igår kväll ställde jag mig och bakade kakor, haha. Vi ska nämligen ha fika idag på teatern. Hade egentligen inte tänkt att baka eftersom jag varit sjuk men var så rastlös igår att jag ställde mig i köket och styrde. Blev ett par mycket goda havrekakor med massa nötter i, mycket goda! Smakade även på en sådär på natten. Måste ju se så att dem var ätbara.

Ikväll ska jag träffa Anna och Freja. Ska bli väldigt roligt eftersom jag inte kunde hänga med dom i fredags. Vi ska även gräva upp en låda som vi grävde ner i jorden för fem år sedan. Vi bestämde oss för att gräva upp den efter att vi tagit studenten, vilket skulle vara den här sommaren, så nu är det dags. Hoppas bara att dem inte har förmultnat. Vi la i massa presenter och minnen så det kommer bli himla kul om vi hittar den.

Ha en bra dag alla fina! PUSS

Kakorna jag bakade, säg till om ni vill ha recept!



Kommentarer
Hanna

Har kollat igenom din blogg lite Gud vad vacker du är älskar dina ögon!

Kram

2012-06-11 @ 09:02:13
URL: http://tobefree.blogg.se/
deniiise :)

Kul att jag kunde göra dig glad & ännu mer taggad kanske? :)



Det är blandade känslor med studenten... Självklart var själva studentdagen hela otroligt bra men sen är det ju ändå en trygghet & en stor del av hennes liv som har försvunnit. Man är lixom inte bunden till någonting längre. Skräck blandat med förtjusning typ ;)



Kram!

2012-06-11 @ 11:56:31
URL: http://flikkand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0