Sommaren har kommit

Tjoooo!
 
Kom just hem från Sagis. Har haft en så jädrans bra kväll med bästa tjejorna. Först var vi här och åt middag, planerade för Zakynthos och fotade en massa. Senare fick vi skjuts hem till Saga för vi ville kolla film och pappa och Edde tittade på fotbollen här. Dock blev det inte så mycket film hemma hos Saga, men sjukt mys ändå!
 
När jag skulle hem missade jag precis bussen och nästa gick om 1 och en halv timma.. Så det fick bli en långpromenad i natten hem för mig. Inte det mest optimala kanske men ibland blir det så.. Hade detta hänt för ett halvår sedan hade rösten inom mig hurrat av glädje, en anledning att få röra på sig lite extra. Men idag kändes det bara jättesegt och inte alls särskilt frestande, men som sagt sånt händer.
 
Nu ska jag sova, är sjukt trött! Nedan kommer lite bilder från ikväll. Längtar ihjäl mig tills vi åker till Zakynthos, kommer bli såååå bra. Med så sjukt härliga tjejer kan inget bli tråkigt, haha.
 
PUSS GONATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0