Sommarlov!

Hejsan, det var länge sen!
Men som sagt så har jag bestämt mig för att blogga bara när JAG vill och inte känna någon press på att göra det. Statistiken är inte det viktiga utan bloggen finns faktiskt till för att jag ska kunna ventilera mig och skriva när jag känner att jag behöver. Jag har nämligen svårt med det där. Hur många läsare jag har per dag säger inte något om hur bra jag är som person. På samma sätt som att varken mina betyg, mina antal vänner eller min vikt säger något om hur tillräcklig jag är som människa. Så det så, punkt.

Igår var det i alla fall SKOLAVSLUTNING! Jag sov hos Saga så på morgonen gjorde vi oss fina, jag hade en ny jättefin blå klänning som jag köpt på Zara, och begav oss till skolan för att sjunga kör inför skolan (esteter som vi är).
Efter avslutningen skulle jag och 5 andra ha picknick på en äng men regnet hindrade våra planer så istället köpte vi med oss mat och satt hemma hos Saga, mycket mysigt!
Hela dagen hängde vi där och hade det otroligt kul. På kvällen åkte vi till pizzerian och köpte sallad som vi sedan tog med oss ner till sjön. I kvällssolen på bryggan avnjöt vi middagen och trots en himla massa fjortisar samt mygg hade vi det himla bra ändå, haha. Spelade lite kubb på stranden och mös på bryggan.

Sjukt bra avslutning och nu har jag SOMMARLOV!

Bilder: jag och Saga innan avslutningen + mys på bryggan.



Kommentarer
jen

åh en sån klänning fick jag i födelsedagspresent imorse. Magiskt fin! :)

2012-06-14 @ 15:50:41
URL: http://thejenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Akleian

I kampen om ett liv i frihet

RSS 2.0